למה בכלל לשפץ את המשרד עכשיו?
- Anat Shefet Presman
- לפני 6 ימים
- זמן קריאה 2 דקות
הנה סצנה מוכרת: אתה נכנס בבוקר למשרד הישן ורואה קירות בלויים, ריהוט עייף ותאורה פלורסנטית מרצדת. עולה השאלה- האם באמת צריך את כאב הראש הזה של שיפוץ עכשיו? הרי העסק מתפקד, העובדים מסתדרים, ואולי עדיף להשקיע את הכסף במקום אחר.
אבל תתפלא, פעמים רבות דווקא שיפוץ עכשיו הוא המהלך החכם. מחקרים מראים ששיפוץ משרדי מוצלח יכול להקפיץ את הפרודוקטיביות של העובדים בכ־20% ולשפר את תדמית החברה בעיני לקוחות ומבקרים. במילים אחרות, משרד חדיש עם מרחבים מוארים ונוחים משדר אנרגיה, גם לצוות וגם לכל מי שפוסע בדלת. תחשוב על זה רגע: מועמד מעולה מגיע לראיון ובמקום משרדי הייטק מעוצב הוא נתקל בשטיח מרופט וקירות מתקלפים. מה הוא יחשוב? ייתכן שהוא ישאל את עצמו, אם העסק לא משקיע אפילו במשרד שלו, האם ישקיע בעובדים שלו? לחברות הייטק במיוחד, המשרד הוא כרטיס הביקור התרבותי. סביבת עבודה נוחה, אסתטית וגמישה מאותתת על הצלחה, חדשנות ודאגה לרווחת העובדים. לא במקרה משרדים שמעוצבים בטוב טעם עם פינות ישיבה נעימות, צבעים שמחים וטכנולוגיה חדישה הם מגנט לכישרונות. עובדים אוהבים להרגיש שלחברה אכפת מהם ומהצרכים שלהם, וכשמשפצים את המשרד, משדרגים להם לא רק את הכיסא והשולחן, אלא את כל החוויה היומיומית
ומה לגבי עסקים קטנים? דווקא עבורם, כל יתרון תחרותי משמעותי. משרד קטן שעובר מתיחת פנים יכול להפוך ממקום "בסדר" למקום שמעורר השראה. לקוחות שנכנסים לפגישה במשרד יפה ומטופח מיד מרגישים שהם בידיים טובות. השינוי הפיזי משפיע גם פסיכולוגית. צוות שעובד בחלל מחודש מרגיש גאווה, מתמלא מוטיבציה ופתאום מגיע בבוקר עם חיוך. במציאות של היום, אחרי שנים שבהן רבים עבדו מהבית, המשרד צריך להצדיק את עצמו. אם כבר מבקשים מהעובדים להגיע, כדאי שזה יהיה למקום שכיף להם להיות בו. אז למה לשפץ עכשיו? כי עכשיו זה הזמן להראות לעובדים (ולעצמכם) שהמקום שבו הכל קורה, יכול וצריך להיות מקום שכולם גאים בו.
רוצים קצת לפניי ואחריי?
AFTER

BEFORE

AFTER

BEFORE

שיהיה לכם המון בהצלחה!
ואני כאן לשירותכם.
ענת שפט
בעלים של סטודיו SHEFET לעיצוב פנים מסחרי






תגובות